torsdag 24. februar 2011

kjærlighet

Det jeg har størst kjærlighet til her i verden er helt klart musikk. Jeg elsker å ta bilder, men det kan ikke sammenlignes med musikk! Mange sier de ikke kunne levd uten musikk. Selvfølgelig kunne jeg det, men dere veit. Det hadde aldri i verden vært i nærheten av det samme.

Jeg er så sykt heldig at jeg skal se en av de råeste damene i musikkbransjen i action 9. mars. Jeg gleder meg mildt sagt litt. Ja, jeg forventer at dere vet hvem jeg prater om. Taylor Swift vel! Dama er 20 år og har allerede nådd toppen av billboard listene flere ganger, og i uke på uke på uke. Hun skriver sangene selv (noen ganger med hjelp) og gir så utrolig mye av seg selv. Det står det respekt av. I tillegg ligger hun innenfor sjangeren country, noe jeg synes er kjempefin musikk. Ordentlig musikk.

Jeg er den typen person som liker nesten all type musikk, men hu her slår alt. Søk hu opp da vel!


I freakin' love you


Speak Now

Jeg kommer garantert til å være så nær ved å besvime når jeg ser henne at jeg må få noen til å holde meg oppe. Dagen etter kommer jeg ikke til å ha stemme ettersom jeg har bestemt meg for å være den som synger høyest. Don't challenge me. :) 

Hva synes dere om musikken hennes? 

>Sigrid

3 kommentarer:

  1. Jeg synes den er bra, men country er ikke helt greia mi, vet du! ;)

    Jeg tror faktisk jeg hadde blitt litt gal uten musikk, nå som jeg har gjort det til en så stor del av livet mitt!

    SvarSlett
  2. Jeg har heller aldri vært særlig gira på country (for å si det mildt) - men sangene hennes hører jeg mer enn gjerne på! :) Ikke nok med den utrolige fine stemmen hennes; sangtekstene er jo knallfine!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer! Liker at dere liker ho. :)

    SvarSlett