fredag 25. februar 2011

Header

Nå har jeg i siste liten laget meg en header. Bildet i bakgrunnen er fra Lyngen der Lyngsalpene reiser seg flott i bakgrunnen. For de som ikke veit hvor Lyngen ligger, så er det en liten kommune i Troms fylke. Grunnnen til at jeg var der var fordi jeg hadde blitt fadder til verdens beste lille jente, Maya.

Da jeg så hvor fint vær det var og hvordan alpene bredde seg utover måtte jeg gå ut en tur for å ta noen bilder. I tillegg har jeg lagt til et bilde av meg selv. Jeg valgte å skrive "Mediabloggen" med svart, kraftig skrift for å få det til å vises, og for å gi en kontrast til bildene i headeren som er ganske lyse. Jeg synes også at headeren ga litt farge til bloggen. Nå er det egentlig bare deres mening som gjelder.




Hva synes du? 

>Sigrid

3 kommentarer:

  1. Like headeren! Den er veldig Sigrid-aktig!

    SvarSlett
  2. Veldig fin må jeg si :)fint bakgrunns bilde og fint bilde av deg ^^

    SvarSlett
  3. Synes den var veldig fin ^^

    SvarSlett