onsdag 23. februar 2011

Bilder i konfirmasjon

Dette er noen bilder jeg tok i 2009 i konfirmasjonen til fetteren min. Da lånte jeg kameraet til grandonkelen min. Det var vel egentlig da jeg begynte å interessere meg for å skaffe meg mitt eget kamera og begynne å ta ordentlige bilder. I morgen eller seinere i dag skal jeg prøve å få lagt ut bilder fra en snøscootertur. Jeg har litt problemer med å  legge inn bilder på dataen fra mobilen fortiden. Her er noen av bildene jeg tok i konfirmasjonen:

Mmmm..! 


Astrid Marie i finstasen.


Lotte. Pomeranien til tante Marit.


Astrid Marie og Kari(kusina mi).


Likte at de ikke visste jeg tok bildet. Det gjør det med en gang mer ekte. 

Hva synes dere? 

>Sigrid

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine! Lyse og fine farger som går fint i hverandre. Liker det siste veldig godt, harmonisk og søtt.Også går motivet så fint med bakgrunnen og omgivelsene. det samme med nr 2. veldig fint. Vakkert!

    SvarSlett