onsdag 27. april 2011

Peyton Sawyer

Akkurat nå følte jeg meg veldig inspirert til å skrive et innlegg. Derfor venter jeg ikke, jeg bare gjør det. Nå.

Jeg er halvveis inn i første sesong av One Tree Hill. Hittil har jeg sett 9 episoder. Selvfølgelig har jeg sett mange random fra alle mulige sesonger i tillegg, så jeg bestemte meg. Jeg lastet ned første sesong, and I tell you what: I'm freaking lovin' it. En person som virkelig gjør med inspirert er karakteren Peyton og hennes utrolige talent med tegning av tegneserier. Som hun sier: "People always leave." Det virker som hennes metode for å komme seg i gjennom ting er å tegne ned følelsene sine. Det synes jeg virkelig hun klarer. Noen ganger er der bare deilig å leve seg inn i en slik fantasiverden, ikke tenke på noe annet. Her er noen av hennes tegninger:














And of course, beautiful Peyton(played by Hilarie Burton)

Sigrid Elise

5 kommentarer:

  1. Enig Sigrid! :D Digger den serien og synes Peyton er helt fantastisk rå på mange måter ^^

    SvarSlett
  2. Det er en grunn til at ho er på min liste over "inspirerende personar" da, for å si det sånn! <3 Jeg elsker attituden hennes jeg, gjorde iallefall da jeg så det. Iiik!! :D <3

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke sett serien, men liker poenget ditt. Alt må ikke alltid sies, det kan like gjerne tegnes.

    SvarSlett