torsdag 22. september 2011

Nytt opplæringsopplegg i media

Læreren vår Ola tenker nytt og har opprettet en side der han kan legge ut lærestoff. Det som gjør denne siden annerledes fra et dokument han legger inn på It's learning er at han her kan legge ut videoer slik at vi kan ha gjennomgang med han hjemme i stua. Dette gjør det lettere for oss å ha tilgang på informasjon, i tillegg at det gjør det lettere for oss å følge med om vi ikke er tilstede på skolen når det er gjennomgang av et nytt tema. Foreløpig synes jeg denne ordningen fungerer bra og jeg håper han fortsetter å være flink til å oppdatere siden.

Ca. slik ser startsiden på Wikien hans ut. Ganske flott!


Hva synes du? 

Sigrid Elise

1 kommentar:

  1. Jeg må si meg enig. I tillegg foretrekker jeg å ha tilgangen på informasjonen når jeg måtte ønske det, fordi det ofte er man glemmer viktige detaljer. Og man kan spole over det man forstår, og finne frem til det man behøver repetisjon på.

    SvarSlett