mandag 6. juni 2011

Året er omme

Som mange har fått med seg har vi ikke mer enn to korte uker igjen på skolen før det er sommer, sol og fri. Med skoleåret blir denne bloggen også omme. Jeg veit ikke helt enda om jeg vil beholde den for å skrive litt eller om jeg skal slette den. Akkurat nå tenker jeg at det ikke er noen vits i å slette den, så jeg lar den stå i en liten stund. Denne blogger har jo blitt ganske personlig samtidig som jeg prøver å være litt saklig.


Btw: Hør på denne sangen. Jeg føler at dette er litt mitt humør nå.

Hvilke forventninger har dere til tiden fremover? 


Sigrid Elise

3 kommentarer:

  1. Stemmer for å holde på den, tror vi skal bruke den til neste år :)

    SvarSlett
  2. Det skal jeg gjøre! :)
    Forventninger til tiden framover? Jeg lar den bli som den blir jeg. Jeg er litt hippie der gitt.

    SvarSlett
  3. Da burde jeg vel kanskje bare ha bloggen i mens da. ;)

    SvarSlett