mandag 9. mai 2011

Inspirasjon

Ofte når jeg bestemmer meg for å blogge om noe er det er bilde som inspirerer meg til å gjøre det. Jeg synes bilder har så mye større effekt enn det ord har alene. Ord blir så nakne i forhold. Sammen blir de noe som kalles en sammensatt tekst. (Yessda, viktig å blande litt skole inn i dette.) I innlegget om karakteren Peyton Sawyer var det helt klart tegningene hennes som gjorde at jeg ville dele det med dere. Her er noen av bildene(folkene) som inspirerer meg, hver enkelt av dem på forskjellig måte!



You have enemies? Good, that means you stood up for something. - Eminem



Den stemningen der har jeg veldig lyst til å oppleve en gang! 



Folk med geniale utsagn. 



Inspirerende fordi den er morsom, men mest fordi House er geniaaal!



Taylor er den typen som har så mange geniale 
utsagn at hun må samle det i et titalls sanger. 
(Man skulle ikke trodd noen kunne ha så lett for å sette ord på følelser.)

Følelsen når den dama står rett foran deg og synger er inspirasjon.



Venner (mangler helt klart noe her... Sigrid Ü!)



Dyr generelt, men kanskje mest hesten.


Hva eller hvem inspirerer deg?

>Sigrid Elise

5 kommentarer:

  1. Jeg synes ord kan være skikkelig inspirerende, og jeg synes ofte at de sier mer enn bilder. For eksempel det disse menneskene har sagt er jo ord! :) Samantha Jones og Peyton inspirerer meg jo også da, og tegningene til Peyton er nok mye av det. Så.. ja, det er ikke så mange jeg beundrer som de menneskene som er i livet mitt.

    SvarSlett
  2. Det var ikke meningen at det skulle virke som om ord ikke hadde noen mening. Jeg synes selvfølgelig det, men at bilder og ord sammen kan ha en sterkere effekt. :)

    SvarSlett
  3. Håkon Juven Munkejord9. mai 2011 kl. 09:27

    Jeg synes det det må en fin blanding av ord og bilder. Bilder sier mer enn ord, men ordene må til. Og av og til er de avgjørende.

    Min største motivasjonskilde er alle som har et mål, og gjør det de kan for å nå det. Personer med bein i nesa.

    Old Trafford har også jeg lyst til å oppleve! Neste år?

    SvarSlett
  4. Veit ikke helt når enda, men neste år klinger godt i mine ører! Jeg må se en spennende kamp i så fall! :D Man. United - Man. City eller noe sånt :)

    SvarSlett
  5. Hei

    Lånte ditt Eminem bilde i en post. Håper det er ok.

    http://blog.artsyblog.com/2011/06/12/eminems-best/

    Rune

    SvarSlett