torsdag 27. januar 2011

En ny bloggstart.

Jeg har prøvd å ha blogg før, og det funket ikke. Ganske sikkert fordi jeg ikke følte for å fortelle alle andre om meg selv og hva jeg bedriver, men denne gangen har jeg en sjanse til å ha en blogg uten å måtte gi så utrolig mye av meg. Jeg gleder meg! :)

Design:
Designet jeg har valgt er veldig enkelt. Grunnen til dette er at jeg vil prøve å legge ut mange bilder. Disse er som regel fargerike, og derfor vil en svart-hvitt bakgrunn gjøre at de kommer bedre frem. De svart-hvitt-grå tonene fører også til at bakgrunnen vil bli "et blankt ark", uten at det er alt for kjedelig

Mål:
Gjennom denne bloggen vil jeg fokusere på hendelser som skjer i samfunnet som opptar min interesse. Jeg vil også dele en annen interesse jeg har - nemlig å ta bilder. Selv om jeg ikke er en kunstner, elsker jeg det, og forhåpentligvis er bildene verdt å se for dere.

Jeg håper også dere - som lesere - vil hjelpe meg med å gi tilbakemeldinger. Både ros og ris settes pris på! 

>SIGRID 

6 kommentarer:

  1. Smart med designet, og fint var det også! :D

    SvarSlett
  2. Liker designet ditt :) Enkelt, men kult. Og gleder meg til å lese mer fra bloggen din, Sigrid ^^

    SvarSlett
  3. Takker og bukker! Har fulgt med litt på din, den er kjempefin. :)

    SvarSlett
  4. Du har gjort et lurt valg med tanke på utforming. Malen er enkel, men dekorativ og gir godt rom for bildene dine.

    SvarSlett